fredag 24. desember 2010

24

Det er julaften. Ribba står i ovnen, Askepott har fått sine tre nøtter, og sin prins, Snipp og Snapp har fått feire jul hos Mikke og Pluto, Julestjernen er kommet til rette, julestrømpa er funnet, jeg har fått mandelen i grøten, kjolen er på, og nå gjenstår det kun sminke, kalender og å ønske dere alle en riktig god jul!

I dag vil jeg anbefale flere blogger som personer som er viktige i livet mitt har;

Stina er fantastisk, både som venninne, som modell og som skriveentusiast. Bloggen hennes er personlige memoarer, referater og underfundigheter fra livet hennes. Hun skriver godt, levende og morsomt, og er en av få blogger uten masse bilder jeg følger.


Ellen er så flink! Både til å fotografere og til å tegne, male, eller fikse fine ting til hus og hjem. Hun har alltid noe morsomt å si, og jeg skulle ønske hun blogget mye mer enn det hun gjør.

Miriam er verdens beste lillesøster. Hun blogger om mote eller om skole eller om litt av hvert, hverdagslige ting.

Ida er søt som sukker, og tar fantastiske bilder. Hun poster masse av sine fine arbeid, både skoleoppgaver, frie og jobb, og det er alltid noe å bli inspirert av hos henne.

Caroline/Flomp/Caroliiiineeeeeææææææøh er min favoritt partyfotograf. Hun har alltid med kamera på fest, og etterpå havner (et pent utvalg av) bildene på bloggen hennes. Hun poster også kjempemange fine inspirasjonsbilder hun har samlet opp i flere år, dagligdags babl og, ja masse fint.



Barbro, hva skal man si? Hun har et fantastisk talent til å strikke shortser, eller gjøre egne prosjekter, hun er en flott modell, hun minner om en katt, og hun har en superb blogg med både egne bilder, egne tekster samt masse inspirasjon.

Og siden alle gode ting er tre;

- Hanna skriver hverdagsblogg, og er en av de flinkeste jeg vet til å dulle med andre. Hun lager forøvrig perfekt ribbe på første forsøk. Kudos!
- Sandra skriver om ting som skjer, eller poster fine bilder.
- Kit skriver om livet i Tromsø, og allhverdens rariteter hun tenker på.

God jul!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Næææh, der er jeg, jo!
Takk for søte ord! <3

Amanda sa...

gonna check em out!
god jul

Ida sa...

Å snille du da <3

Synne sa...

sv: aw, tusen takk <3

Regine sa...

Har vært inne på Barbro sin blogg før, ellers er dei andre ukjendte for meg.. skal sjekke dei ut:) kjekt med bloggtips!

Håper du koser deg i romjula:)

Camilla Didriksen sa...

håper du har hatt en fin jul og at du får en fantastisk nyttårsaften :D

Barbro Andersen sa...

Åh, tusen takk! Du er best <3