tirsdag 23. juni 2009

You're where the wild things are.

"Nå kommer varmen til Østlandet", skriker VG-forsiden mot meg mens jeg står på Ica, og jeg fnyser, kjøper noe kaldt å drikke, og går tilbake til jobben, der airconditionsanlegget selvsagt er til reparasjon, og luften er stillestående og klam. Endelig ferdig på jobb slenger jeg meg på t-banen hjem før jeg for eksempeldrikker et glass kaldt vann, som kjennes himmelsk mens det farer nedover i halsen som kjennes inntørket etter litt for mange "vil du ha kvitteringen?", leker med løvetenner,ser på pene blomster i hagen, og lukter inn alle de gode luktene som hører sommeren til,

eller smughopper på naboens trampoline, eller, som her; tar bilde av søster som hopper, selv om hun ikke egentlig får lov, stakkars. Poenget er; det er ikke så lett å få tid til alt når jobben spiser store deler av dagen, og resten av dagen går med på å krampaktig ta igjen timene ute. Da blir det lite pakking til Roskilde, lite blogging, og lite kommentering.

Har dere ferie nå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg fikk ferie i dag :D utrolig deilig!

Anonym sa...

Jeg fikk ferie fra skolen igår, skal jobbe litt så skal jeg på verklig ferie!:D
Du får kose deg på jobb!:)

Miriam :) sa...

huff a meg, stakkars deg! jeg føler med deg ;O hah..