fredag 5. juni 2009

Hjartepost.

Jeg har vært med på et prosjekt kalt hjartepost, og fått min pakke nå. Klikk her om du vil lese om hva hjartepost er, eller her for å se alt det fine andre har fått i sine pakker.

Min pakke kom fra ei jente som heter Line Victoria, og som er oppvokst ikke langt unna der jeg selv bor. Artig. Det var kjempegøy å være med på prosjektet, og jeg vil anbefale alle som har lyst/mulighet til å bli med, evt at flere arrangerer noe lignende dette. (Hvis dere er interesserte kan jeg ta bilde av pakken jeg skal sende, så kan dere se når jeg har sendt avgårde?)

Dette fikk jeg i min hjartepostpakke;


Jeg elsker å få fine ting i posten! :)

9 kommentarer:

Barbro Andersen sa...

Så utrolig søtt :D

Christine R sa...

Søte ting :D

Pcen kostet ikke mer enn 5000,- :D

Ida sa...

for en fin gave : D

Anonym sa...

sv: skoene er i salgsavdelingen, på accessories :D de koster bare 64,50!

Astrid sa...

Så søtt! Nei, detta vil jeg også være med på :)

Anonym sa...

Så koselig :D

Miriam :) sa...

elkset det ;D <3

sve sa...

Så gøy :D Jeg har ikke klart å sette meg helt inn i hva dette Hjartepost-greiene er jeg....

Er det sånn at man skal sende en pakke til en annen person og få en pakke tilbake av samme person?

Mella sa...

Tusen takk! :D Bokstavene har jeg kjøpt på First Floor på Nesstun og flaskene har jeg kjøpt på kremmerhuset. :) Bokstavene på ruten er redigert på etter jeg tok bildet, hehe.