mandag 15. juni 2009

fjortendejuninullni

Denne dagen begynte tidlig, hos kjæresten, før jeg busset i to timer med gjesp, og musikk.
Så møtte jeg Carolineflompibompidompi, vi gikk på søndagsmarkedet ved Blå (der jeg tok null bilder, teit), før vi gikk oss en god tur, og havnet på Peppes Pizza ute på Aker Brygge.
Etter mat stakk vi innom et tivoli, der vi beskuet bamser, karuseller, og prøvde å bli rike på et spill der man kunne vinne enkroninger. Det faila.
Etter en pust i bakken, dro jeg, Caroline, Ingvild og Simen ut for å spille håndball. Evt leke med ball.
Nå er klokken skremmende mye til at det er mandag og jobb i morgen. Grøss.

PS: Nå kan du bli medlem i min meget eksklusive facebookgruppe. Dette tar selvsagt av. Følg med!

9 kommentarer:

StianK sa...

JEG ER FANBOY!!<333
kule bilder, D

Renate sa...

DU ER DEILIG D <3

Iia sa...

Du er heldig som kan dra på tivoli!
spiste du sukkerspinn for meg? <3
PIKACHU

Barbro Andersen sa...

I'm ur groupie! <3

Anonym sa...

Gøy med tivoli :D

Christine Tallulah sa...

søta :)

StianK sa...

blir det ingen konkurranser på facebookgruppa di da?:(

sve sa...

Herlig :D

håndball<3

Renate sa...

På tide med mer blogging D!;o