fredag 12. juni 2009

Den som spør får svar, del 2.

Hva er ditt favorittpotetgull? Veldig glad i grønn Sørlandschips, minus den ugne ånden man får etter å ha spist den. Liker også sourcream & onion, snack chips og salt superchips.

Har du en flause du har lyst til å dele? (det er gøy) Hm. Godt spm. Kan ikke komme på noen akkurat nå? Kanskje da jeg var med kjæresten på fest første gang (jeg var 16), og spydde på teppet til lillesøsteren til han vi var hos? Godt førsteinntrykk.


Er du venstre eller høyrehendt? Høyrehendt, men moren min er venstrehendt, og da jeg var liten syntes jeg det var så kult, så jeg prøvde å skrive med venstre hånd jeg og. Det fungerte vel ikke akkurat helt bra..

Hvilken side sover du på? Rygg, mage, siden? Det varierer litt, jeg liker å ligge på alle tre måter. Men hvis jeg sovner på magen er jeg helt kake i ryggen, så jeg prøver å unngå det for det meste.


Har du en interesse ingen andre vet om? Det tror jeg faktisk ikke. Foto, shopping, pc, litt spill etc.

Yndlingsfarge, og hvorfor? Jeg er glad i mange farger, men synes grønn og lilla er generelt pent (ikke nødvendigvis sammen, men ja), men jeg har også en ting for rosa hvis det kommer til kamera/mobil/DS.


Liker du te? Te er godt om vinteren, med mye sukker.

Samler du på noe? 50-øringer.

Er metallica ditt nr. 1 yndlingsband? Ja, definitivt. Har hatt et nærliggende religiøst forhold til de siden jeg var 12 år.

Hvis ja, hva er ditt yndlingsband nr. 2? The Sisters of Mercy og Depeche Mode.

Har du noen kjæledyr? Har en katt på 14 år, som heter Lussi. Verdens skjønneste. v


Topp fem steder du vil reise til? USA!!! San Fransisco, LA, NY, London og Paris.


Hvilke fem filmer må man se før man dør? Donnie Darko, Lost in Translation, Away from her, Mean Girls og Evig solskinn i et plettfritt sinn.

Hva er ditt beste/ fineste roskilde-øyeblikk? Tror jeg må si alle festene, stemningen, all latteren, og ja.. Utrolig mye igrunn, men Chemical Brothers-konserten med glowsticks er også morsom å tenke tilbake på.

Får du lett julestemning? Jeg er dritgod på å få julestemning i starten av advent, og så forsvinner den gjerne før jeg rekker å få juleferie..

Kommer du til å stemme ved neste valg? Selv om ikke jeg er overengasjert i politikk (tidenes underdrivelse), så kommer jeg nok til å gjøre det.


Hva skal du i sommerferien? Har nettopp tyvstartet ferien med noen dager og Bruce Springsteen-konsert i Bergen, men skal også på Roskilde, se Metallica i Oslo, på jentetur og Metallicakonsert i København, og kjærestetur til Portugal.

Og hvis du kunne gjort akkurat det du ville i sommerferien, hvordan hadde den sett ut da? Veldig lik som den jeg skal ha i år, men uten jobb, flere Metallicakonserter, jentetur til London etc, og kanskje byttet ut Portugal med roadtrip i USA mellom LA, San Fransisco og nedover der.


Fortell hvordan du fikk et eller annet arr på kroppen din: Jeg har et arr på venstre pekefinger som jeg fikk da jeg var 6 år. Jeg var med førskolen på tur til et vann rett ved skolen, og vi spikket pølsepinner. Og så spikket jeg fingeren. Ble tur til lege, videresending til legevakt, sjekker, bedøvelse rett inn i såret og to sting.


Hva er yndlingsmaten din? Hjemmelaget pizza, og kylling tandoori-boksen fra Toro. Den er så himmelsk god, jeg tenkte å skrive en avhandling og sende til Toro der jeg genierklærer de som har laget den.


Hvis du kunne bo hvor som helst i verden, hvor skulle det vært? Er faktisk utrolig fornøyd med å bo der jeg bor, særlig hos mamma. Tjue minutter med t-banen til Oslo sentrum, to minutter til skogen, ti minutter til badeplass osv. Stortrives der!

Hva er yndlingsdataspillet ditt? Spiller faktisk veldig lite PC-spill, men Stepmania er dritgøy, pluss Counter Strike på LAN. Vurderer å kjøpe SIMS 3 når jeg får meg ny PC.

(dette er forøvrig meg selv og Caroline/Flomp/Baljeku i 2005, lol :D)

4 kommentarer:

Anonym sa...

SV: Jaa, kjæresten min heter Erik. For et sammentreff! Hehe :)

Morsomt å lese svarene dine. Hørtes ut som om du kommer til å få en knall sommerferie i alle fall

Baljeku sa...

Vi er heite sammen :D

Monkey sa...

I love to read it :D

Jeg hater den grønne sørlandschipsen, men den oransje og den gule er digg :D

Cecilie sa...

Har fått hjarteposten =) Har lagt ut bilder og link til bloggen din på bloggen min =D Pakken var kjempefin og du har vært fantastisk flink til å tenke ut ting ;D