mandag 18. august 2008

Yeah, I shop until I drop.

Så, jeg har vært i London med min familie, og det var en fantastisk tur. Vi var på masse shopping, så Chicago-musikalen (som var utrolig!), var på Camdenmarkedet, gikk på turistfotosafari, drakk brus og lekte med ekorn i Hyde Park, ble hekta på frappuchino fra Starbucks osv. Alt i alt en fantastisk tur, og jeg savner stedet allerede.
Turistbildene kommer senere, nå tenkte jeg at jeg ville vise dere hva jeg har kjøpt:


Rutete truse og jeans med strikk (buksen er fra Gina, jeg kjøpte den i Oslo)


Ok, så er jeg kanskje litt glad i moteblader og..




Grå, varm og god genserting med korte armer fra Topshop og parfyme fra taxfree.




Skinnjakke fra Topshop.




Sneakers fra Babycham.




Tee fra Topshop og lue med sløyfe fra Miss Selfridge.




To blader med Metallica, og en Tim Burton-bok fra HMV.




Paraply med polkadots fra H&M, blå v-neck tee fra Bik Bok og mønstret tee fra Zara.




Stones-tee fra Camden market, og sokker helt opp til lårene fra American Apparel.

Nå er jeg, ikke uforventet, relativt blakk.

Likte du mine innkjøp?
Har du kjøpt noe nytt i det siste?
Hva vil ditt neste kjøp være?

22 kommentarer:

Anonym sa...

wow! det var mange blader! hehe bra kjøp også!

sve sa...

Så mye fint:) Jeg vil også til London. Jeg har bestilt en sånn boblevest fra H&M. Jeg syns den ser så deilig ut. Og så venter jeg to DVD-er i posten ;)

Åshild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åshild sa...

Jeg vil rane klesskapet ditt. Den skinnjakken var veldig fin. Fine fine kjøp. Nesten en skam at vi ikke har Topshop i Norge. Jeg hadde også fylt opp kofferten med utenlandske moteblader, siden de er så mye billigere i Storbrittania, og så mye bedre utvalg! Skal snart kjøpe det Teen Vogue'et. Ser ut som om du hadde en fin tur til London :) Jeg har ikke kjøpt noe på evigheter, fordi jeg sparer til en oslotur med masse shopping i September. Men mitt neste kjøp kommer til å være en rutete skjorte, eller en skinnjakke som jeg har siklet på ganske lenge :)

Malina sa...

Kule kjøp :)

likte de ja.
har faktisk ikke kjøp meg noe spesielt på en stund, jeg.. ikke som jeg kan huske ;p
mitt neste kjøp vil nok være en jakke. høstjakke.

Anonym sa...

Så mange fine innkjøp. Likte spesielt buksene :) hihi
Hadde du en fin tur ellers da?

Anonym sa...

London er så braaa! Jeg blir nødt til å ta en tur dit igjen snart. Begynner å få abstinenser! Var dere på hard rock cafe? Den er veldig bra i London i allefall :)

..du kan gjerne sende meg alle mote bladene dine når du er ferdig med dem! Hehe ;)

Anette sa...

Mye fint du har kjøpt deg der :-) Mitt siste kjøp var en ny veske og litt skolesaker :-) Det neste jeg skal kjøpe meg er nytt pudder, tror jeg :-)

Marinakvalvik sa...

Kjempemye fint! Likte spesielt rolling stones tee'n din : D stiliii. Har utrolig lyst til London selv.

Anonym sa...

Tusen takk! Den skinnjakken var utrolig fin. Har veldig lyst på en, men syntes det er vanskelig å finne "the one".

Anonym sa...

Utrolig soet kakemonster tee! Likte ogsaa skinnjakka veldig godt!

Jeg har brukt alt for mye penger i det siste, maa stoppe naa :)

Christine R sa...

Masse bra kjøp syns jeg! :D
ARWW, bare venter i spenning til jeg kan shoppe og :-D

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal kjøpe meg, for jeg har masse fra internett jeg vil bestille, men sånt no pleier ALDRI å skje bare xD

.... sa...

H&M for 298 :)

Christine R sa...

Takk :D Kjolen kostet 99,- Ganske så greit.
Rosa klokka er HAWT, og du får kjøpt den på div internett steder og xon sports f.eks.
Du finner den på beckersurf.com :)

Anonym sa...

OI! Så mange blader du hadde kjøpt! Likte absolutt alt du kjøpte. Deilig med Londontur kan jeg tenke meg. Du har forresten en veldig fin blogg. Liker alt ved den. Fortsett slik! ;-D

Anonym sa...

Som svar på din kommenter på bloggen min; Takk for det. og du er jammen ikke dum. Har lagt opp bilder nå ;p Haha.

Oooog til deg; utrolig bra kjøp! Elsker skinnjakken! Hvor mye kostet den? Skal til England om ikke så lenge :D Har handlet dritmye i det siste selv. Uff. Neste kjøp er vel en hettegenser, eller russeklær. Haha. Men neste pengedump går til digitalkamera, mobil og weekendtur med jentene :b JEG er blakk snart jeg.

Anonym sa...

var i london i fjor og hadde det herlig med alle klesbutikkene x) vil gjerne dra dit igjen snart :D bra kjøp!

Linni sa...

Takk, det samme! : ) Porsgrunn ja, er herlig her.

Victoria sa...

så mange fine bilder og mange bra kjøp :)

Anonym sa...

så mye fint du har kjøpt!

nah sa...

du har råkul smak/stil! Råflotte kjøp da!:D
ohnoo my damn... frappuchino.. starbucks... vil haaa!

Ella sa...

Så stilige ting! Mine neste kjøp blir ting som støvsuger, vaffeljern etc, ting man trenger til leilighet!