tirsdag 5. august 2008

When you wish upon a star..

Kjæresten min er alltid litt på etterskudd når det kommer til bursdagsgave til meg. Han har bedt meg om å finne ting jeg ønsker meg, så derfor skal jeg også gjøre det.
Her er det jeg har funnet til nå;

Sex og singelliv-boksen. Rawr!

Headset på tilbud hos CDon.com. Kan være smart om jeg skal bo på hybel.
Nintendo DS. I rosa. :D Eller i annen farge, da.
Med Guitar Hero eller Mario Kart.


Utrolig fine jeans fra Gina Tricot som jeg ikke har råd til selv da jeg sparer penger til Londontur.
Hva mere kan jeg ønske meg?
Er det noe av dette jeg ikke burde ønske meg?
Hva ville du ønsket å få av kjæresten din?

7 kommentarer:

Ine sa...

Hey! Det er så koselig å høre at folk liker layotene mine! Er det slik å forstå at du også er intressert? Jeg lager dem nesten gratis, tar litt i bytte. Den jeg laget idag for Renate fikk jeg ett par med sko for :) (hun solgte dem på bloggen). Vil du at jeg skal lage en til deg også?

Ine sa...

Sorry, det var ikke så mye for meg der. Likte den rosa hettegenseren, men siden jeg bruker M/L så passer nok ikke den...
Har du noe annet? Headset, iPod-tilbehør, utenlandske blader, etc.?

Ine sa...

OOH!! Skal du til Camden Market? Dersom du skal det vil jeg gjerne ha noe knick-knack derfra!! :D (det er jo billig også)

sve sa...

Buksa så fin ut :-) Jeg ville ønsket meg noe jeg får bruk for kanskje? Eller noe jeg virkelig hadde lyst på.

Anonym sa...

Takk, så fint at du likte tuten! Illustrasjonen var bare tull, jeg kan mye bedre. Det var bare for å vise. Vi kan godt bytte linker! Må bare se om jeg husker hvordan jeg gjør det. :P

Le Dust sa...

ja,kan si fra når jeg har skrevet det;)
ja,selve pakken er gratis!
Det eneste du betaler er frakten,
som er ca 25kr.
nej,er ingen forpliktelser heller:)
Det er jo prøvepakker ( men det er ganske mye i krukkene,og det er litt drøyt i bruk vil jeg si!)
man kan betille så mange prøvepakker man vil!
Og det er jo veldig fint for å finne riktig farge å sånt;)

Btw,koslig blogg;)

Gossip Girl sa...

DVD-bokser er jo alltid greie gaveønsker.. ellers er parfymer, gavekort i favorittbutikker eller på spa, og ferietur for to gode alternativer. Smykker og klokker også (: