søndag 12. oktober 2008

Like a million voices call my name.

Det har vært helg. Som vanlig har den gått alt for fort, og hatt med seg alt for lite søvn. :c Fredag jobbet jeg til seks, etterfulgt av tacomiddag med familien, før jeg dro ut på byen med venner. Kvelden skulle være tidlig og rolig, men endte langt mer fuktig og sen. Lørdag dro familien på shoppingtur og familiebesøk i Fredrikstad, noe som var kjempekoselig. Pizza til middag, fotosafari, shopping og yatzi, før vi returnerte til Oslo der jeg dro ut igjen. I dag har vært rolig, nok en fotosafari, Mc Donalds og god mat.

Nå er jeg overraskende trøtt, hadde planlagt å se litt Sex og singelliv i kveld, men spørs om ikke senga fanger meg først.. Anyways; her er noen av bildene jeg tok denne helgen:






Min søte lillesøster var også ivrig fotograf;



Hva har deres helg bestått av? :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder :) Helga mi har stort sett bare vært rolig.

Anonym sa...

så nydelige bilder :D høres ut som helga di var herlig! det var min og :)

White sa...

Aw, så fine bilder puz.<3
Min helg har bestått av Oslo og oslos' herligheter, fotosafari og kos.

Zerda sa...

Utrolig fine bilder ^^, Vanlige motiver, men vakkert likevel.

Anonym sa...

fantastiske bilder, og header! ;)

Karoline sa...

herre land for noen nydelige bilder<3

sve sa...

Jeg har vært på tur :) Fine bilder.
Høres ut som du har hatt en fin helg!

Anonym sa...

kjempefine bilder! :D