torsdag 2. oktober 2008

Det er oktober, høst, jeg har tatt noen dager fri fra jobb, tatt buss i to timer, og dratt vekk fra hverdagen. Jeg er hjemme hos kjæresten min, akkurat nå i foreldrenes hans hus, jeg drikker kaffe, og jeg legger strategier for hva jeg skal ha i bloggen min. Jeg skriver jo for meg selv, men jeg vil gjerne skrive for andre og. Over her har jeg lagt inn hva dere ønsker å lese om; mote, outfits og om meg og mine dager, det var dette dere helst ville ha om.

I dag har jeg kjøpt en hvit, lang t-skjorte, spist hos kjærestens foreldre, kjøpt smågodt på Narvesen og vært lykkelig. Jeg har funnet klær jeg vil kjøpe, og planlagt å dra på dataparty i morgen. Senere i dag skal jeg blogge mer, mere bilder, mer mote. Jeg håper du kommer til å se det, og kanskje kommentere?

Og et spm; jeg skal lage meg en fotoportefølge. Kunne dere tenke dere å hjelpe meg? Jeg kunne lagt ut noen bilder jeg vurderer, og dere kunne sagt deres mening?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det har mye å si hvordan man kombinerer sine uggs. Desverre er det altfor mange som kler seg slik at skoene blir en del av deres "stygge" stil. F.eks 14 åringer fra bærum, som lever på pappa sitt VISA-kort.

Anonym sa...

jaa! legg ut bilder. jeg elsker bilder! (og å si min mening) :)

Anonym sa...

JA!! Legg ut bilder, så hjelper jeg med glede! :D

Marta sa...

ja, legg ut bilder, så ser vi:)