onsdag 16. juli 2008

Metallica

Klokka er snart ett, og jeg sitter oppe og skjelver i stolen min. Adrenalinet pumper, jeg er gira, og jeg burde virkelig komme meg i seng. Jeg skal ut døren 05.45, ned til byen, og på toget til Bergen. Jeg gleder meg som en unge, for på kvelden spiller Metallica. Jeg har elsket Metallica siden jeg var tolv år, dette er jul og bursdag på en gang for meg (selv om det er tredje gang jeg skal se de, jeg går aldri lei.)

(Bilde fra metallica.com)

Jeg reiser alene, men jeg har bunket meg opp med litt forskjellig til turen:

  • iPod med massemasse musikk
  • Bok: "Delvis til stede" av Ingvar Ambjørnsen
  • Elle-blad
  • Kyllingsalat
  • Sjokolademuffin
  • Iskald Cola
  • Litt salt snacks
  • IFA

Har du noe du er kjempeopptatt av?
Liker du å reise alene på ting?
Hva har du alltid med på tur?

7 kommentarer:

C sa...

Har du noe du er kjempeopptatt av?
-jeg tror faktisk ikke at jeg har det. Ikke som jeg kommer på nå i alle fall.
Liker du å reise alene på ting?
-Nei, det gjør jeg ikke.
Hva har du alltid med på tur?
-Ipod og mobil. Og klær selvfølgelig :)

Renate sa...

Åh, så spennende! :)

1. Ja, familie,kjæreste og klær/sko/smykker osv.

2.Neeei.

3.Penger,klær,mobil og en pakke tamponger just in case.

Emilie sa...

ååå var det kult? du må skrive om konserten da :D

Anonym sa...

1. Musikk :)
2. Kan fint reise alene på ting, men konserter liker jeg best å reise sammen med noen på :)
3. Har alltid med meg lommebok, mobil og iPod.

Gossip Girl sa...

Ikke noe metallica-fan selv, men kan tenke meg det var gøy for deg ;)

Anonym sa...

Hehe, takk^^
Tror jeg prøver på en spørrerunde snart da;)

Jeg har egentlig ingenting som jeg er skikkelig,skikkelig opptatt av. Jeg er mer sånn middels opptatt av alt mulig rart, og det meste kan interessere meg en stund:)

Liker ikke å reise alene, vil helst ha med en person jeg kan stole på, og har alltid md mobilen min:)

Anonym sa...

hvordan var det å være alene på konsert? jeg tror jeg skal på sonata arctica alene, ingen av mine venner er fan. men det er skummelt!