torsdag 7. juli 2011

Hovedoppgave.

Jeg er ikke lenger fotostudent! 

Jeg leverte inn hovedoppgaven, satte meg på Roskildebussen, kjørte vekk fra alt, bodde i telt, og nå er jeg tilbake i gamle, gode Oslo, selger frimerker over en lav sko, går på jobbintervjuer, svetter på restplasser og jobbannonser og boligmarkedet, for nå er jeg liksom voksen, this is it, det er verre enn konfirmasjon og velkommen inn i de voksnes rekker, og jeg har bare begynt å si dagpenger fra NAV når folk spør meg om videre planer. For ærlig, jeg vet ikke. Jeg vet hva jeg vil, jeg vet hva jeg drømmer om, men jeg vet også hva jeg må stille av krav, og hva som er til nå. Og det som skjer, det skjer. Dette var hvertfall det som skjedde på hovedoppgaven min:











Modeller:
Stina Stokkefot
Thea-Marie Hem / Pholk
Simon Souyris Strumse / Pholk

Herreklærdesign:
Ferdinand Diener

Origami:
Allis

MUA:
Annika HL
Charlotte Elveland

Assistenter:
Hanna Wingaard Granlie
Espen Brenli