søndag 25. juli 2010

We'll do it all, we'll do whatever you say.

Modell: Marte, Pholk.

Jeg våkner 15.30, det er den første av feriedagene mine, det er søndag, og jeg hører regnet sildre på ruta som står oppe, men ikke mer enn på det innerste hakket, så mye at litt luft kommer seg inn, men så lite at ingen insekter kommer etter, og jeg blir liggende på sofaen og høre den samme Susanne Sundfør-plata gang på gang, mens jeg photoshopper bilder fra eksamensperioden (juni), og innser at det er fryktelig lenge siden jeg har lekt med Nikonelskling, så lenge at jeg nesten blir grepet av panikk, eller er det et slags panisk nostalgianfall jeg merker, i hvertfall vil jeg fotografere, men jeg har ikke noe, noen, å fotografere, og det er jeg nødt til å gjøre noe med. Nå.

Jeg trenger litt bloggtips! Hva har dere lyst til at jeg skal blogge om? :)

4 kommentarer:

kristin sa...

Nice bilder :) !
sv; i juni tjente jeg rett over 500 kr, det var første mnd. I juli har jeg snart tjent 1000 :)

Ida sa...

Så fiiine! Fime Marte og flinke Dessie <3
Jeg kjenner følelsen så alt for godt. Sommerferie er jo synonymt med jobbing så da blir det ikke mye tid til knipsing :(

Elena sa...

hva du gjør på om dagen? det er gøy å lese!

CJ sa...

Fina kort!