tirsdag 27. april 2010

Karoline.

Modell: Karoline Cecilie, Pholk.

Det skjer mye gøy om dagen, vi har "hvit uke", eller "tid til egne prosjekter". Disse er fra en workshop med Bjørn Opsahl i forrige uke, og i dag har jeg tilbragt ettermiddagen og kvelden i Drammen med Stina der vi har fotografert en gravid jente. Herlig! Nå blir det litt kvalitetstid med Photoshop, før jeg skal sove og gjøre meg klar til studio i morgen. Dere skal få se! (:

Hva gjør dere denne uken? PS: Jeg avslutter og svarer spørsmålsrunden på torsdag.

6 kommentarer:

Ida sa...

Du er awesome!

Karina Rønning sa...

høres digg ut!

liker håret hennes.

CHRISTINAFRAAS sa...

Har du tatt de? Fantastiske :)

Desirée sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
metallicatrollet sa...

Christina: Ja, det har jeg. :) Tusen takk!

CAROLINE sa...

jeg ELSKER de to siste bildene, så har du litt lyst å avsløre hvordan du satte lys, hvordan du redigerte det osv?

Ja, jeg bruker deg som inspirasjon!