tirsdag 10. februar 2009

OFW dag 1


Jeg rakk åpningen av OFW i Operaen med et nødskrik etter å først ha stresset meg selv halvt ihjel, stresset mine kolleger halvt ihjel (du kan godt få dra nå, altså), stresset Barbro og Ida halvt ihjel, ventet på fordømt kollektivtrafikk som var så godt som død, og tenkt neineineineikjørforteredaaa på bussen ned til byen.


Jeg hadde planer om å få tatt bilder, men ettersom vi ikke akkurat var front row i dag, jeg hadde høye sko og ting å bære, og vi endte opp i trappen, ble bildene så som så, noe som resulterte i at jeg tok tre bilder før jeg bestemte meg for å heller nyte visningen. Ballerinaer med briller, supertupert hår, kjoler som minnet meg om julegirlander og endel inspirasjon. Og lunkent kildevann på flaske. (Flere bilder skal jeg derimot ta når jeg skal på andre visninger. Med sitteplass.)

Ida og Barbro, mine følgesvenner på OFW som er kommet hele veien fra langt nord.
Skal du på OFW? Hvilke visninger/hvis ikke; hvilke visninger ville du helst sett?
(se på www.ofw.no for hvilke som er, pluss linker.)

15 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

hei, jeg så jo dere :O
unnskyld om jeg stirra...
kosa dere dere?:)

Anonym sa...

bah, ta meg meeeed

DirtyJulie sa...

åh, du er så heldig!:D Jeg skal ikke desverre:(

Miriam :) sa...

jeg vil også O_o

Anonym sa...

Jeg skal ikke i år, men må prøve å komme meg ned over til neste gang :)

Anonym sa...

En ting jeg glemte å si! Selvom man kommer på gjestelisten får man ikke sitteplass, selvom det kan virke slik;p
Det er bare at man er garantert inngang, og slipper å vente.
Så jeg vil anbefale behagelige sko;)

Stork Foto sa...

Konkurranse på www.stork90.blogspot.com

Barbro Andersen sa...

Unnskyld meg, men det var et grusomt bilde du har funnet! :O jeg er sjokkert!

Linn-Marie sa...

Jeg skulle ønske jeg var der i går, men jeg måtte jobbe. De visningene jeg skal på er TSH, Morami, Tina H, Ingunn Birkeland, Flinga og så skulle jeg egentlig på Moods også...=(

Anne Marthe sa...

Jeg vil! :) Er det gratis å se på Iselin Engan sitt show?

AlexandraEi sa...

ahh du er heldig skulle ønske jeg var liek heldig!

Renate sa...

Du er heldig :) Er stuck i Trondheim jeg.. Håper du får det fint :)

Anonym sa...

Så morsomt :D

Jaaa, kan kanskje si det. Huff, håper ikke du fikk med deg for mye av oppførselen vår :)

Anonym sa...

Jeg løp rundt og var kul med min gode kamerat Gustav som jobber på DogA. Backstage og greier.. :P

Morami var vakkert, men det jeg virkelig likte var Tina H, seriøst nydelig (90% av det ihvertfall) og musikken + måten modellene beveget seg for var bare så søtt. Hva syns du?

Vi får spane etter hverandre på torsdag da!

Benedicte sa...

var på alle jeg!!!! men jeg så deg ikke?? kanskje fordi jeg jobbet rassen av meg til tider;) hehe