onsdag 11. februar 2009

OFW dag 2

Dagen i dag begynte med bydate med Barbro og Ida, der vi rakk å innta frokost ala junk, og kaffe, samt rote litt rundt på Oslo City.Etter dette måtte jeg på jobb, noe som hindret meg i å gå på THS sin visning.
Klokka 20 var vi derimot på plass, Morami hadde visning, og vi fikk faktisk sitteplasser. Gode sitteplasser. Ikke verst. Her er noen bilder;

Mange fine antrekk, god hvitvin, og søtt med godtepose på plassene. Hurra. I morgen går jeg glipp av blant annet Fam Irvoll pga. jobb, noe som er trist, skrik, hyl osv, men det er lønningsdag, så jeg skal vel få trøsteshoppet litt.

7 kommentarer:

Barbro Andersen sa...

Du fikk jo relativt ok bilder, hva er det du klager for? :P

Jeg kan høre med Fam Irvoll om hun kan komme å ha en privat visning her på Grünerløkka? :D

- men, (hallo!?) det ser ut som jeg mangler ei tann på bildet av meg og Ida :O

Anne Marthe sa...

Jeg har så utrolig lyst til å dra dit :(

Miriam :) sa...

me like ;P jeg vil også ha penger! trenger det til å få stripa håret mitt i vinterferen, men jeg er jo blakk på grunn av shoppingen, så jah..hehe
håper du koser deg ;)

Helene Sofie sa...

åå, det ser gøy ut å være der :D

Anonym sa...

jeg vil vil vil. men.. hav skjer med holdningen til hu på det nest siste bildet

Renate sa...

Ah, lucky you!

Anonym sa...

hvordan fikk du billetter egentlig? Har utrolig lyst til å se neste år!