søndag 11. januar 2009

Shopping og champagne?

Jeg er hjemme igjen. Jeg har endelig fått vært litt på salg, og jeg har vært i Sverige. Bankkortet mitt har med andre ord hatt en travel uke;
Seigmen-CD, South Park sesong 8, "Den første snøen"-DVD (nostalgi ftw) og Metallicasingel.

Grå tee fra Lee (Bik Bok), ullsokker, undertøy formet som cupcake (Acessorize) og rutete undertøy (Lindex.)

Vi dro fra Sverige i dag tidlig, men først var vi på et outlet-senter (hurra for søndagsåpent!) Her var det billig og stort, vi rakk ikke se på alt, men jeg fikk allikevel handlet;

Svensk Glamor, blader fra Acne, to jeans fra Acne, BedHead-shampoo og stripete genser fra Mango. Etter handlingen var vi på Nordby, der jeg handlet særdeles lite (til å være meg;)

Cola, Pepsi Max, Festis, lakrispinner, Marabou og Läkerol.

Har du handlet i det siste? Var det på salg?
Eller har finanskrisen satt lås på lommeboka di?

15 kommentarer:

Anne Marthe sa...

så mye fint og godt du har kjøpt :D

linda-mari sa...

Så mye fint !

eastsiders sa...

Nå fikk jeg jo ikke noe sæærlig lyst til å shoppe heller da! :p

Marit sa...

Mye fint ja!
Selv handlet jeg litt i går, bare en av de tre tingene på salg dessverre.

emilie m sa...

så mange fine kjøp!

Reidun Beate sa...

Om 2 dager får jeg 26 000kr inn på konto, så DA skal jeg shoppe!! :D Gleder meg :)

Masse fint du hadde kjøpt deg. Den rutete trusen var jo njudelig :D Jeg vil også ha en sånn :)

engeset sa...

Finanskrisa har tatt over meg!:D

Monkey sa...

Åå, nå ble jeg misunnelig! Hvor kjøpte du south park? <3

Reidun Beate sa...

sv: Ja det et vel bare naturlig å bli irritert på hverandre. :P

Vi har vært sammen i snart 8 mnd. Har bodd sammen i 7, så ting går egentlig bra :)

Har fortsatt veldig lyst på de rutete trusene altså. :)

AlexandraE sa...

aww, jeg vil også ut og reise! Ser ut til at du har hatt det kjempe kjekt !:)

DirtyJulie sa...

mange herlige kjøp:D
Finanskrisen rammer meg langt i fra, å i dag ble jeg svak når jeg skulle være med farmor for å shoppe(hun trengte guide på kjøpesenteret:p) Men jeg ble somsagt svak, å kjøpe masse fint:D hihi.

Inez Madeleine sa...

Så mye gøy du har kjøpt! Nå fikk jeg sykt lyst på godteri. hm. :-)

Trude sa...

Jeg har ikke handlet i det siste, og det gjør meg litt bedrøvet. Prøver å være fornuftig og spare litt.

Elisabeth Broch Trondsen sa...

Her var det masse stilig! Jeg har ikke kjøpt meg klær på år og dag!

Helenep sa...

Det er deilig og være Norsk! i sverige :D