onsdag 25. juni 2008

Ich habe neue dingsebomser :D

Shopoholikeren i meg har fått komme til syne, noe som har ført til noen innkjøp de siste dagene;


Trenchcoat fra Vero Moda. Denne fikk jeg faktisk av min mor (thanks a million!)

Neil Young-CD og Megadeth-CD fikk jeg av min far i går (also thanks a million!) :D

Søte flip-flopper til å ta med på Roskilde fra H&M til den nette sum av kr 49,50.

Søte sko til å smette på seg, også fra H&M, kr 129.

Gummistøvler til å ha på seg på Roskilde i tilfelle det blir nok et Muddskilde.

Bodylotion som gir en lett brunfarge (i tilfelle sommerværet ikke svarer helt til forventningene.)

75% på masse ting på Glitter førte til masse øredobber, armbånd og solbriller for 66 kr.
Hva likte/likte du ikke?

7 kommentarer:

Miriam :) sa...

såå mye kult du har kjøpt deg =) synd jeg ikke hadde penger til å få kjøpt noe og fått vært med.. men men, vi får vell tid til å bli shoppe-gale i London : D gleder meg sykt <3

Siri sa...

Åh, jeg elsker sånne solbriller! Har allerede tre par da, så tror det er nok.. må dessuten spare til jeg reiser til København.
Æsj, jeg liker ikke ferie. Når alle er bortreist er det lite å gjøre bortsett fra å bruke penger.

metallicatrollet sa...

Wiho: Jeg vet. Bankkontoen min gruer seg, og jeg gleder meg. ;)

Friendly face: I know, wayfarers er herlige. :D Jeg kjøpte disse, og oppdaget at den eldre, pakistanske damen bak meg i køen også kjøpte slike. O_o Haha. Ferie er fint, man kan sove, og å bruke penger.. det er jo hvertfall endel salg. :D Ellers kan du link-exchange med meg, så kan vi lese hverandre? ;$

carokal sa...

De lilla øredobbene der har jeg i sjøgrønn-ish:p Jeg digger de!

Gossip Girl sa...

Hihi, så du fant noe fint på Glitter du også ;p Kjempefin trench!

Kristine sa...

herlig, har også vært på salg på glitter. kjøpte ting for 250kr, aka det ville kosta 1000kr om det ikke var salg :o insaaane!

likte kåpa.

Anonym sa...

Solbrillene var kule! Og de lilla øredobbene! Og de blå!
Åh, jeg savner å ha penger:(