fredag 6. desember 2013

Ønskeliste julen 2013

Fantastiske klær fra Black Milk
(Bruker strl M. Kan være smart å gi meg penger, så jeg kan bestille det via søsteren til Jo, så slipper man toll. Print evt ut bilde av plagget du vil jeg skal kjøpe. :D)


søte ting til hjemmet fra H&M Home




Bøker:

Linn Strømsborg - Furuset
Kurt Vonnegut - Slaughterhouse Five
Kurt Vonnegut - Cat's Cradle
John Irving - A prayer for Owen Meany
John Irving - The world according to Garp
Tore Renberg - Farmor har kabel-tv
Tore Renberg - Dette er mine gamle dager
David Levithan - The Lover's Dictionary
David Levithan - Boy meets boy
Rainbow Rowell - Eleanor & Park
Gayle Forman - If I stay
Stephanie Perkins - Anna and the french kiss
Nils-Øivind Haagensen - Møt meg, møt meg, møt meg
Are Kalvø - Ny grunnlov
Knut Nærum - Busemannen
Erlend Loe - Vareopptelling
Jon Gangdal - Jeg tenker nok du skjønner det sjøl
Espen Simonsen og Tone-Elisabeth Simonsen - Sammen til verdens ende
Nick Hornby - A long way down
Geir Lippestad - Det vi kan stå for

(Vær så snill og gi meg masse ikke-pensum til jul. Det trengs!)

Andre ting:

Billett til Sonisphere Oslo (klikk for link)
Penger til Australia-tur
Penger til andre ting (spesifiser gjerne om det er noe spesielt du vil jeg skal bruke de på.)
Gavekort på Ark/andre bokbutikker, Platekompaniet, H&M
En film/bok du likte og vil at jeg skal se/lese
Nine Inch Nails - Hesitation Marks (CD)

Medlemsskap på Spicheren (trengs sårt!)

Spesiell del for morfar:
Ønsker meg fin jazzmusikk. Liker Jan Garbarek, Keith Jarret & Charlie Haden, E.S.T. osv.
Åpen for alle forslag!

Ingen kommentarer: