mandag 13. mai 2013

Australia del 6: Sydney l

Jeg innså nettopp at jeg ikke har postet de siste bildene fra Australia(!)
De siste dagene vi var "down under" tilbragte vi i Sydney, der vi bodde på et billig men sentralt hostell, var turister med kamera (og kart) feiret Australia Day (nasjonalsangen, med obligatoriske flagg og matchende Aussie-undertøy), ble fotografert i botanisk hage (de bildene kommer senere), hadde naboer som så ut som de hadde Addams Family-hotell, så på arkitektur, var i bryllup, drakk kaffe/cider/øl, og koste oss i strålende sol. De siste dagene fikk vi til og med oppleve litt regn. Jeg har en hel haug bilder fra Sydney, så jeg deler det opp i to innlegg. Her er første del:

































1 kommentar:

Christine Tallulah sa...

åh, jeg har så uendelig lyst til å reise til Australia, du aner ikke!