fredag 4. mai 2012

May the 4th be with me!


Med hvilepuls nærliggende flytogets gjennomsnittfart og håndflater like klamme som en gulost i solsteika klamret jeg meg til rattet, ønsket meg en papirpose å puste i - og bestod allikevel oppkjøring. Under 24 timer tidligere fikk jeg tilbud om en heltidsjobb, og plutselig gikk jeg fra å være tilnærmet lik et barn til å hvertfall ha noe voksent og. (Mtp at jeg i forrige uke både ble spurt om jeg skulle ha barnebillett på t-banen, som gjelder til man fyller 16 år, og om jeg var russ, så er jo dette et steg i rett retning.)

Nå er jeg klar for helg, og gjerne en kald en eller to for å feire - men først skal jeg ut og teste den nye råne-cden jeg har brent. Yiiihaw!

2 kommentarer:

Hanna sa...

YEY!!!!! gratulerer masse masse masse kjære. Flinking1.

<3

Kit sa...

Damn! Gratulerer så mye! Håper du forteller mer om jobben :)