torsdag 17. juni 2010

All Secrets Known.

Modell: Marte OP, Pholk.

Jeg leverer inn den praktiske eksamen etter å ha kranglet med Photoshop i åtte dager, med en blandet følelse av euforisk lykke og smålig angst i magen. Halvveis i utdanningsløpet, tenker jeg, og undrer på hvor jeg er om ett år. Heldigvis dukker rektor opp med kalde halvlitere før noen av oss rekker å tenke for mye eller gruble oss ihjel, og vi feirer innleveringen blant gale fotballsupportere, grønt gress og pollen.

I dag er det avslutning på skolen, med vin, sang og dans, og så ligger sommerferien der ubrukt, forlokkende og (forhåpentligvis) varm, med innslag av Roskilde (kan du tenke deg noe bedre å bruke ferien til enn å rulle rundt på et jorde i Danmark med verdens herligste mennesker, til massevis av god musikk?), og jobb. Og forhåpentligvis masse annet spennende. God sommer!

2 kommentarer:

Ida sa...

FIIINT!!!!! Du er flnik Desiree min <3

Ida sa...

Jeg skrev feil med vilje,