torsdag 18. februar 2010

Armando Santos








I dag startet OFW, Oslo Fashion Week, og den første visningen vi var og så på var Armando Santos, med kolleksjonen "Frost". Detaljene gikk i rosetter og ulik bretteteknikk, fargepaletten var fra kalde til varme toner og stoffene var i silke og bomull. En herlig, liten oppkvikker sånn på starten av flere dager med visninger!

(og jeg har egentlig så mangemange flere bilder fra TinaH og Fam Irvoll jeg vil dele med dere, men jeg har vært på skolen siden halv ni til fire, og deretter rett på OFW til nå, og halsen min er helt ødelagt, så dere må nesten få se de senere. Nå skal jeg sove.)

3 kommentarer:

Karoline sa...

Hei hei! Så fin blogg du har:)
Jeg skriver for en internasjonal internettside som heter runway passport, men den er ikke helt oppe å går enda. Uansett så er det meningen at den skal dekke forskjellige fashion weeks i verden.
Jeg kommer tilbake i morgen:)

Ida sa...

Wow! for noen nydelige kjoler, liker spesielt godt den korte, grønne. Og selvfølgelig den lange hvite. Vakkert!

Unknown sa...

dette falt mer i smak!!!=D